HomeTechnologie

Algorytmy Google – Pingwin

Kwestia algorytmów wyszukiwarki Google jest dosyć skomplikowania. Trudno jest wymienić wszystkie wskaźniki, którymi kieruje się wcześniej wspomniana w

Zadbaj o wizerunek swojego gabinetu lekarskiego
Wypożyczenie laptopa – unikaj tych błędów
Marketing treści

Kwestia algorytmów wyszukiwarki Google jest dosyć skomplikowania. Trudno jest wymienić wszystkie wskaźniki, którymi kieruje się wcześniej wspomniana wyszukiwarka, ponieważ jest ich ponad 200. Przy każdym wpisaniu frazy w okno wyszukiwarki internetowej, naszemu zapytaniu odpowiadają tysiące stron internetowych. Przy pomocy algorytmów, są one porównywane i odpowiednio dopasowywane do rankingu. Google oczywiście wybiera te najbardziej wartościowe. Oczywiście nie wystarczy stworzyć strony i czekać, aż wskoczy ona na wysoką pozycję. Obecnie potrzebne są działania SEO, dzięki którym strona w ogóle będzie mogła pojawić się w wynikach wyszukiwania. https://sitab.pl jest obecnie nieodzownym elementem większości strategii marketingowych.

Jednym z podstawowych algorytmów jest tzw. Pingwin. Został on zastosowany w kwietniu 2012 roku. Jego zadaniem było obniżenie pozycji w wyszukiwarce dla stron z nienaturalnym zapleczem linków. Linki zewnętrzne, które kierują do witryny powinny mieć wysoki PageRank – linki od renomowanych portali Pingwin traktuje jako rekomendację. Na wyniki pozycjonowania można jednak wpływać za pomocą dużej ilości linków zwrotnych pochodzących z małych, nieznanychstron. W tym celu umieszczano odnośniki do strony w wielu katalogach, komentarzach, forach internetowych i systemach wymiany linków (SWL). Pingwin ukarał takie domeny drastycznym spadkiem ich pozycji w wynikach wyszukiwania. Rozwiązaniem dla stron, które dotknął algorytm jest pozbycie się nienaturalnych linków. Jeśli niemożliwe jest ich usunięcie to należy za pomocą narzędzia do zrzekania się linków przesłać listę odnośników i prośbę do Google o niebranie ich pod uwagę w procesie klasyfikacji strony.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: