Business

4 wskazówki dotyczące budowania idealnej firmy rodzinnej

0

Znajomość rodzinna jest główną przyczyną sukcesu wielu firm rodzinnych. Jeśli chcesz wziąć udział w tej akcji, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami dotyczącymi budowania idealnej, rodzinnej małej firmy!

  1. Rozważ niepowiązanego z rodziną dyrektora generalnego lub partnera biznesowego

W świecie firm rodzinnych często toczy się debata na temat tego, który członek rodziny powinien podejmować wszystkie ważne decyzje. Czy powinien to być ojciec? Dziadek? Matka? Chociaż ta decyzja jest ważna i konieczna w wielu przypadkach, najlepiej rozważyć wyznaczenie kogoś niespokrewnionego z twoją rodziną, aby przejął stery. Eksperci twierdzą, że dyrektorzy generalni mający powiązania rodzinne są bardziej skłonni do wykorzystywania wartości rodzinnych w podejmowaniu decyzji. Z drugiej strony, zewnętrzni dyrektorzy generalni lub partnerzy biznesowi posiadający dużą władzę są bardziej innowacyjni w swoim myśleniu. Robią rzeczy, które przyniosą korzyści samej firmie, zamiast zawsze umieszczać rodzinę zaangażowaną w firmę na szczycie swojej listy priorytetów. Nawet jeśli firma rodzinna przez długi czas utrzymuje rodzinnego dyrektora generalnego, taka firma może chcieć przynajmniej pozyskać osoby z zewnątrz, które mogą w jakiś sposób osiągnąć lepszą równowagę w swoich ogólnych operacjach. Sprawdź: Bydgoszcz biuro rachunkowe

  1. Nie zatrudniaj wszystkich tylko dlatego, że są w Twojej rodzinie.

To, że ktoś jest członkiem Twojego drzewa genealogicznego, nie oznacza, że ​​nadaje się do pracy w Twojej małej firmie. Dlatego określenie „firma rodzinna” nie powinno w wielu przypadkach obejmować wszystkich. Jeśli ktoś nie ma umiejętności, które przyniosłyby korzyści Twojej firmie, po prostu może do niej nie pasować. Jeśli z jakiegoś powodu nie są zachwyceni pracą dla Ciebie, nie zmuszaj ich do tego, ponieważ może to pogorszyć sytuację w biurze. Skoncentruj się na członkach rodziny, którzy mają najlepsze cechy lub których można ukształtować na idealnych pracowników.

  1. Unikaj wielu rozmów biznesowych poza godzinami pracy.

Chociaż rodziny, które mieszkają razem, często rozmawiają o swoich małych firmach, gdy nie pracują, najlepiej jest unikać takich rozmów. Gdy tylko jest to możliwe, musisz uciec od trudu posiadania firmy. W przeciwnym razie może cię to pożreć i sprawić, że twoja praca będzie znacznie mniej pożądana. To samo można powiedzieć o pracownikach i dzieciach, które pomagają w niepełnym wymiarze godzin. Z drugiej strony komunikacja jest niezbędna, gdy twoje drzwi są rzeczywiście otwarte. Chociaż członkowie rodziny znają się tak dobrze, ważne jest, aby rozmawiać, wysyłać SMS-y i używać innych narzędzi komunikacyjnych.

Wypadanie włosów

Previous article

Dlaczego warto wybrać księgowego online?

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.